Novicell Insights samlar in, kombinerar och använder data för att skapa nytt värde för din verksamhet

Novicell Insights samlar in, kombinerar och använder data för att skapa nytt värde för din verksamhet och nu har vi tagit fram nya spännande rapportsidor

 

Saknar du en överblick över alla dina digitala marknadsförings- och försäljningskanaler? Vi har utvecklat Novicell Insights, som samlar de viktigaste KPI:erna från alla dina onlinekanaler på ett ställe. Det gör det möjligt att hålla koll på alla dina många marknadsförings- och försäljningsinsatser, precis som det ger möjlighet att dyka ner i underlaget och bli klokare på vilka initiativ som ska vändas upp eller ner. I samband med att du sätter upp Novicell Insights får du självklart även sparring med våra duktiga marknadsföringsspecialister. Novicell Insights har för närvarande integrationer med Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Facebook Pages and Ads, Instagram, LinkedIn, nyhetsbrev som Mailchimp, Salesforce etc. Och nya tillkommer hela tiden.

Om du inte har Novicell Insights idag och vill ha en översikt över hur dina digitala kanaler presterar på icke-samplad data, så krävs det bara en liten investering för att få uppkoppling.

Novicell Insights visar dina KPI:er i en tydlig dashboard:

 

 

 

Nya spännande översikter för Novicell Insights

Vi har utvecklat Novicell Insights vidare, och kan nu erbjuda nya spännande rapportsidor: Övervakning av antalet följare jämfört med konkurrenter, ny sida för paid social samt Facebook Organic och Instagram Organic. Du kan läsa om dem nedan.

Övervakning av antalet följare av konkurrenter:

Denna rapportsida låter dig övervaka antalet följare av vissa utvalda konkurrenter på Facebook, Instagram, LinkedIn respektive Pinterest. Det kommer även att vara möjligt att infoga ett mål för ditt antal följare varje månad, för att se om du lever upp till dina mål.

Ny sida för paid social och Facebook/Instagram Organic:

Vi är mycket glada över att kunna presentera några nya och uppgraderade Facebook- och Instagram-rapportsidor. De ersätter de gamla Facebook- och Instagramsidorna i rapporteringen. Det är bland annat möjligt på Paid Social-sidan att spåra Facebook Ads-intäkter, genomsnittlig räckvidd, visningar etc. distribuerat på Instagram eller Facebook med hjälp av filtret längst upp.

Dessutom har en Facebook Organic-sida skapats som nu även ger information om ålder och kön på dina följare samt hur dina inlägg presterar.

Er du interesseret i at høre mere om fordelene ved Novicell Insights, så kontakt meget gerne Jens Hagbard Grønkjær fra Novicells Data Value Team nedenfor.